Banki átutalás
Amennyiben banki átutalással szeretnél fizetni a Fonalparadicsom webáruházban a virtuális pénztárban válazd a Banki átutalási fizetési módot Simple felületen.
Az átutalás feldolgozását a Genver Kft. megbízásából a Simple alkalmazásokat üzemeltető OTP Mobil Szolgáltató Kft. végzi a bankkártyás fizetések feldolgozásához hasonlóan.
Mit is jelent ez?
Azt jelenti, hogy ezentul az OTP Mobil Szolgáltató számlájára utalod a rendelésed ellenértékét.
A beérkezett utalásról, rendszerüzenetet kapunk és máris kezdjük a megrendelésed feldolgozást.
Ez egy biztos, biztonságos és nem utolsó sorban gyors megoldás átutalásos fizetési mód kezelésére.
Átutalás menete
- Az ügyfél kiválasztja a banki átutalás fizetési lehetőséget a webáruházában;
- A rendszer átadja a tranzakció adatait az OTP Mobil rendszerének;
- Az OTP Mobil átirányítja a vásárlót saját internet banki oldalára
- Az ügyfél kiegyenlíti tartozását banki átutalás segítségével
- A fizetett összeg megérkezik az OTP Mobil bankszámlájára, amelyet egy robot figyel így az átutalásról a bakkártyás fizetésekkel megegyező csatornán értesíti a kereskedőt;
Az átutalást vásárlást követően azonnal indíthatod az OTP Mobil oldaláról kiválasztva saját bankodat. A tranzakció befejezéséhez a rendelés dátumától számított 1 munkanapon belül végre kell hajtani a banki átutalást.
A megadott bankszámlaszámra kizárólag utalással történhet befizetés, banki pénztári befizetésre nincs lehetőség!
Átutalási adatok
A megrendelés leadásakor az OTP Mobil oldalán, minden szükséges információt megtalálsz az utaláshoz.
A rendelés e-mailos visszaigazolását követően külön tájékoztató levelet is küld partnerünk az utalási adatokra vonatkozóan alábbiak szerint:
Kedvezményezett: OTP Mobil Szolgáltató Kft. hogy a közlemény rovatban csak az itt megadott tartalom szerepeljen. |
*A közlemény rovatban szereplő adatokat át is másolhatod az utalásnál, így biztosan nem véted el.
Fontos hogy pontosan add meg az utalásra vonatkozó adatokat, hivatkozásokat, különben nem sikerül beazonosítani az utalást, meghosszabbítva ezzel az egész procedúrát az utalás sikeres beazonosításáig.
Mi történik sikeres fizetés esetén!
A bankkártyás fizetéshez hasonlóan a Simple OTP Mobil rendszer értesítést küld a sikeres tarnzakcióról a vevőnek és a logisztikai központnak is egyaránt.
A logisztika megkezdi a rendelés feldolgozását, vásárlási feltételek szerinti üzemidőnek megfelelően.
Mi történik hibás vagy hiányos utalás esetén
Hibás vagy hiányos fizetés (kevesebb/több utalt összeg, hiányos vagy nem megfelelő közlemény, stb.) esetén az OTP Mobil munkatársai veszik fel a kapcsolatot az ügyféllel a körülmények tisztázása érdekében.
Abszolut érdeked a pontos utalás, akár utólag kell pótolni az összeget, akár tulfizetés miatti visszautalásra van szükség a bankköltség téged terhel!
A visszautalásokat is az OTP Mobil kezeli!
Szolgáltatás hatálya
Banki átutalással történő fizetésre kizárólag forintban, Magyarország területéről van lehetőség.
Külföldről kizárólag bankkártyával fizethetsz! Információk a bankkártyás fizetési módról>>>