Ügyfélszolgálat

Mit is csinál az ügyfélszolgálat?

  • fogadja a megrendelésed (kizárólag a webáruházon keresztül)
  • összekészíti a csomagodat
  • e-mailben tájékoztatnak, a rendelés állapotáról
  • elkészítik és ki is küldik Neked az e-számládat
  • feladják a csomagodat
  • kezelik a felmerülő kérdéseket a megrendelésedről, a szállításról és a számlázásról.
  • kezeli a garanciális és elállási ügyleteket
A gördülékeny munkavégzés érdekében, kérlek hogy csak ide vonatkozó kérdésekkel keresd az ügyfélszolgálatot, a leghatékonyabb módja válaszlevélben megrendelésedre, számla értesítődre így már tartalmazza a rendelési és vagy számla számot és minden szűkséges információt. 
 
A termékekről és a rendelkezésre álló készletről, tájékozódj a termékoldalon, a szállítási, fizetési módokról és minden egyéb fontos tudnivalóról részletes ismertetőket találsz a webáruház INFORMÁCIÓ-s menüjében, az AJÁNLÓ-ban és TUDÁSTÁR-ban és a GYIK-ban.

Kérlek minden esetben tájékozódj a vásárlási feltételekről és tartsd tiszteletben a benne foglaltakat!

A már feladott csomagodról, pedig a választott szállítási mód szerint a szállító ügyfélszolgálatánál és vagy online felületén tudsz tájékozódni, ügyintézni, a megadott csomagszám alapján.

 

A telefonos ügyfélszolgálat működési ideje: 

  • hétfőtől-csütörtökig 9-17 óra között

Mobilszám: +36 20 333 75 03, Erdei Gyöngyvér

Telefonos rendelés leadására, telefonos kézimunka tanácsadásra nincs lehetőség. 

 

Személyes átvétel a Fonalparadicsomban

Helyszín a 2014 Csobánka Fő út 81 szám alatti telephelyen.

Személyes csomagátvételre kizárólag rendezvényeink alakalmából biztosítunk lehetőséget.

A rendezvényekről az eseménynaptárban tájékozódhatsz.

 

Csomagfeladás

A hétköznap 14 óra, illetve pénteken a 12-óra után leadott és/ vagy fizetett megrendelések a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra feladásra*. 

A hétvégén, ünnepnapokon, munkaszüneti napokon leadott rendelések az azt követő első munkanapon kerülnek feldolgozásra.

A mindenkor érvényes vásárlási feltételeet itt találod >>>

 

Tanácsadás

 

Az ügyfélszolgálatnak nem feladatköre a tanácsadás, ezért ha ötletekre, vagy a fonalak felhasználásával kapcsolatosan mintákra, egyéb információkra van szükséged, akkor az alábbi csatornákon tudunk Neked segíteni:

 

Közös kötés Gyöngyvérrel titkos zárt csoport, kizárólag Fonalparadicsom törzsvásárlóknak fentartott közösség, a törzsvásárlói program része, részleteket itt olvashatod.

 

A Kössünk lányok weboldalánKössünk lányok! Minden ami kötés! Ötletek, minták, modell leírások! Látogasd meg a  számtalan, a Fonalparadicsom fonalaira tervezett minta közül válogathatsz, részletes leírással, fényképes illusztrációkkal.

Ha társaságra vágysz, meg szeretnéd mutatni az elkészűlt munkáidat, vagy éppen tanácsra van szükséged azzal kapcsolatban, a Kössünk lányok Facebook zárt csoportunkban mindig találsz magadnak segítőt! 
 

Ha még nem vagy tag kérd a felvételedet a csoportba. (csak úgy tudsz belépni ha elfogadod a csoport szabályzatot